Fusie Google Android en Google Chrome OS?

Alle algemene Android discussies en vragen kunnen onder dit android forum geplaatst worden.
Plaats reactie
cookie

Fusie Google Android en Google Chrome OS?

Bericht door cookie » di feb 05, 2013 8:27 am

in dit topic konden we reeds zien dat er een nieuw mysterieuze android beeld op het grasplein van google verschenen is: viewtopic.php?f=17&t=4868 maar nu stel ik mij tevens de vraag of de kans er niet inzit dat ze Google Android en Google Chrome gewoon gaan fusioneren. vermits het hier 2 keer om een zeer mobiel OS gaat zou het niet onlogisch zijn dat deze gaan fusioneren en dat ze het door middel van dit beeld gewoon openbaar willen maken of willen aankondigen

woogle

Re: Fusie Google Android en Google Chrome OS?

Bericht door woogle » di feb 05, 2013 8:28 am

ik acht de kans redelijk klein, Chrome OS zou vooral gebruikt moeten worden door PCs die enkel in de cloud werken, dus met amper nog lokale data op het toestel maar alles rechtstreeks online. Ik denk als je dan chrome OS op een smartphone plaatst je wel eens zou kunnen verschieten van roaming costs in het buitenland

tom

Bericht door tom » ma feb 11, 2013 3:47 pm

lijkt me wel een logische beslissing, dan kunnen ze dubbel zoveel programmeurs aan 1 en het zelfde programma laten werken, komt iedereen ten goede

bjorg

Bericht door bjorg » zo feb 17, 2013 12:26 pm

dat ze dan maar android houden, want daar ben ik al gewend mee, Google chrome OS heb ik nog nooit gebruikt (ook nog nooit live gezien eigenlijk) kan je dit hier makkelijk op toestellen krijgen?

Plaats reactie