geen credit kaart wel games?

Alle algemene Android discussies en vragen kunnen onder dit android forum geplaatst worden.
Plaats reactie
brammerr
Gebruikt android model: galaxy s2
Android OS versie: 4.1.2

geen credit kaart wel games?

Bericht door brammerr » vr mar 29, 2013 12:51 pm

hallo, ik heb een vraagje

tot nu toe had ik een iphone maar nu ben ik slimmer geworden en ga mij volgende maand
een galaxy s4 kopen. maar ik heb een vraagje...

ik heb geen credit kaart.. bestaat er een mogelijkheid om toch apps te kopen op google play
zonder credit kaart? ik heb al redelijk wat gegoogled en in nederland zijn hier wel oplossingen voor
maar in belgie vind ik niets...
heeft iemand een betrouwbare oplossing hoe ik in belgie toch via een soort virtuele visa kaart kan betalen
op google play?

thx ;)

appel

Re: geen credit kaart wel games?

Bericht door appel » za mar 30, 2013 4:55 pm

enkel nog via google wallet, maar om een google wallet account te starten heb je ook een creditcard nodig.... dus zonder creditcard kan je helaas enkel maar gratis apps downloaden, er bestaat niet zoiets als een itunes kaart voor de google play store helaas

vladivosko
Gebruikt android model: ZTE
Android OS versie: 2.3.5

Bericht door vladivosko » zo mei 26, 2013 12:38 pm

B-post heeft nu een "herlaadkaart" op de markt gebracht.
En ze beloven even flexibel je online aankopen te kunnen doen, dat elke handelaar de bpost kaart aanvaard net zoals een visa.

Waarschijnlijk zal je dan wel een rekening van de bank van bpost moeten hebben (alhoewel?)
Misschien is dat een oplossing?

skew

Bericht door skew » wo nov 06, 2013 12:24 am

vladivosko schreef:B-post heeft nu een "herlaadkaart" op de markt gebracht.
En ze beloven even flexibel je online aankopen te kunnen doen, dat elke handelaar de bpost kaart aanvaard net zoals een visa.

Waarschijnlijk zal je dan wel een rekening van de bank van bpost moeten hebben (alhoewel?)
ik heb het systeem nog niet bekeken, maar er bestaan een soort van pre-paid visa kaarten, je kan geld uploaden en dan kan je dat geld gewoon opmaken, het is echter niet mogelijk om meer geld af te halen of uit te geven via de kaart dan wat je er eerst opgezet hebt, waarschinlijk gebruikt bpost zo een pre-paid systeem...

bjorg

Bericht door bjorg » vr nov 08, 2013 2:58 pm

skew schreef:
vladivosko schreef:B-post heeft nu een "herlaadkaart" op de markt gebracht.

ik heb het systeem nog niet bekeken, maar er bestaan een soort van pre-paid visa kaarten, je kan geld uploaden en dan kan je dat geld gewoon opmaken, het is echter niet mogelijk om meer geld af te halen of uit te geven via de kaart dan wat je er eerst opgezet hebt, waarschinlijk gebruikt bpost zo een pre-paid systeem...
idd, alvorens ik op een gewone creditcard ben overgegaan heb ik dit ook eerst gebruikt omdat ik creditcards op het internet gebruiken in het begin niet echt vertrouwde, maar vermits je normaalgezien vrij goed verzekerd bent tegen fraude bij visa en mastercard heb ik mij later toch aan een gewone kaart gewaagd

koen

Bericht door koen » zo nov 24, 2013 5:44 pm

De Samsung "google play" store aanvaard ook Paypal, jammer dat Google zelf dit niet wil aanvaarden als betalingsmiddel, waarschijnlijk omdat ze het gebruik van hun google wallet willen pushen ten voordele van Paypal....

marco

Bericht door marco » do mei 03, 2018 3:58 pm

vantegenwoordig kan je in de meeste supermarkten ook prepaid google-play kaarten kopen

stake

Bericht door stake » ma mei 07, 2018 9:01 am

marco schreef:
do mei 03, 2018 3:58 pm
vantegenwoordig kan je in de meeste supermarkten ook prepaid google-play kaarten kopen
heb je geen creditcard nodig om een rekening te kunnen openen alvorens je de prepaid kaart kan activeren? ik weet niet of dit bij android het geval is, maar vroeger was dit met Netflix wel het geval.

Plaats reactie