QWERTY keyboard naar AZERTY

Alle algemene Android discussies en vragen kunnen onder dit android forum geplaatst worden.
Plaats reactie
Quinn

QWERTY keyboard naar AZERTY

Bericht door Quinn » wo mei 09, 2018 1:21 pm

Hoe exact kan ik de keyboard layout aanpassen naar Azerty wanneer ik een engelse taal geconfigureerd heb ipv Belgisch? ook voor andere talen lijkt mijn toestel de standaard keyboard layout te gebruiken die voor die taal van toepassing is. ik zit hier helaas enorm mee te sukkelen en zou graag alle keyboard layouts voor alle geconfigureerde talen naar AZERTY brengen.
bedankt alvast!

dave

Re: QWERTY keyboard naar AZERTY

Bericht door dave » wo mei 09, 2018 1:30 pm

je moet even proberen om enkele seconden onafgebroken op de spacebar te drukken, dan komt er een popupje met je keyboards, druk hier op hetgeen je wil aanpassen en dan kan je de layout naar een nieuwe gewenste layout aanpassen. ik weet het omdat ik er zelf ook een tijdje naar lopen zoeken heb ;-)

Claude

Re: QWERTY keyboard naar AZERTY

Bericht door Claude » wo mei 23, 2018 11:58 am

dave schreef:
wo mei 09, 2018 1:30 pm
je moet even proberen om enkele seconden onafgebroken op de spacebar te drukken, dan komt er een popupje met je keyboards, druk hier op hetgeen je wil aanpassen en dan kan je de layout naar een nieuwe gewenste layout aanpassen. ik weet het omdat ik er zelf ook een tijdje naar lopen zoeken heb ;-)
gouden tip! deze wist ik ook niet, ik moet ook regelmatig tussen engels en nederlands schakelen, dit maakt mijn smartphone leven zoveel makkelijker LOL :lol:

Plaats reactie