GMail Smart Compose

Alle algemene Android discussies en vragen kunnen onder dit android forum geplaatst worden.
Plaats reactie
satin

GMail Smart Compose

Bericht door satin » ma mei 14, 2018 9:21 am

nog een schitterende functie voorgesteld op Google IO 2018: Smart Compose. aan de hand van GMail smart compose kan je volledige volzitten vervolledigen via de ingebouwde artificiële intelligentie. aan de hand van het onderwerp en de voorgaande gebruikte woorden kan Gmail compose voorspellen welke je volgende zin zal worden, op deze manier kan je vlug zinnen vervolledigen.

Afbeelding

De grootste vraag zal vooral worden voor welke Android OS versies deze functie beschikbaar zal worden. Gaat dit enkel in het nieuwe Google P zijn, of zullen oudere toestellen die enkel over Android 8.0 of voorgaande versies beschikken de smart compose functie ook nog kunnen integreren?

koen

Re: GMail Smart Compose

Bericht door koen » ma mei 14, 2018 9:35 am

waarschijnlijk zal dit in het eerste jaar ook voor geen meter werken voor de nederlandse taal :-) als ze het überhaupt al gaan ondersteunen

maxim

Bericht door maxim » ma mei 14, 2018 9:41 am

ik had jaren terug op mijn blackberry een soortgelijke functie, maar deze probeerde enkel het volgende woord te voorspellen. Ik moet wel zeggen dat ik deze functie vrij frequent gebruikte. Ik vraag me wel sterk af in hoe verre de volzinnen die het toestel voorstelt correct zijn.

maxim

Bericht door maxim » ma mei 14, 2018 9:42 am

waarschijnlijk zal de AI ook wel een soort van auto learning functie hebben waardoor de volzinnen naar mate je het toestel meer gebruikt meer en meer correct zijn.

benn

Bericht door benn » ma mei 14, 2018 10:04 am

ik ga dit zeker en vast testen. Er moet toch ooit wel eens 1 correcte volzin uitrollen :-)

Plaats reactie