belang security updates - kwetsbaarheid

Alle algemene Android discussies en vragen kunnen onder dit android forum geplaatst worden.
Plaats reactie
kanya

belang security updates - kwetsbaarheid

Bericht door kanya » ma mei 28, 2018 10:42 am

Wat is het belang van security updates op Android? ik heb zelf niet steeds het nieuwste van het nieuwste nodig, dus als ik naar een nieuw toestel op zoek ben wil ik gerust een paar 100 euro besparen door naar een model van 1 of 2 jaar oud te kijken, echter komen voor deze toestellen soms al geen updates meer op de markt, of duurt het geen jaar meer alvorens de updates beschikbaar komen. Hoe belangrijk zijn deze security updates? kan dit even problematisch zijn als bij bijvoorbeeld microsoft windows waar je toestel kwetsbaar kan zijn voor een wereldwijde virus outbreak waar je dan totaal niets kan tegen doen en hopen dat je zelf niet besmet raakt?

Prince
Android OS versie: Oreo

Re: belang security updates - kwetsbaarheid

Bericht door Prince » zo jan 27, 2019 1:09 pm

De Security van android is er in de laatste versies toch echt een stuk op vooruit gegaan. Toen android net op de markt was zat na enkele maanden de Apps store zelf stampvol met virussen en malware, dus ikzelf hecht er wel belang aan om een nieuwere versie te kunnen gebruiken.

Plaats reactie