Samsung Gear S3 met iPhone

Onder het Android Wear OS Forum kan je alle berichten plaatsen ivm Android smartwatches en andere wearables die gebruik maken van het Android OS
Plaats reactie
franzy

Samsung Gear S3 met iPhone

Bericht door franzy » do mei 03, 2018 1:47 pm

Zijn er hier trotse eigenaars van een Samsung Gear S3 die tevens over een iPhone beschikken en deze gesynchroniseerd hebben? ik heb momenteel een iPhone en zou graag een smartwatch aanschaffen. De iWatch vind ik echter ronduit verschrikkelijk qua looks en ik ben diep gecharmeerd door de Samsung Gear S3 Frontier, ik heb echter geen ervaring over het gebruiksgemak in combinatie met een iPhone. Iemand die hier wat feedback over kan geven?

bonza

Re: Samsung Gear S3 met iPhone

Bericht door bonza » do mei 03, 2018 3:19 pm

Je zal hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld zijn. zaken zoals popups bij het ontvangen van een nieuwe SMS zullen doorkomen, en nog een paar andere gelimiteerde zaken, maar het grootste deel van de kracht van de Samsung Gear S3 zal je niet kunnen gebruiken, dit komt vooral doordat Apple zijn OS zo erg dicht draait en alle applicaties van elkaar afschermt dat interactie met applicaties die op android wel samenwerken met de Samsung Gear S3 het op iphone gewoon totaal niet doen.

bonza

Bericht door bonza » do mei 03, 2018 3:20 pm

om aan bovenstaande toe te voegen, het is dus niet zuiver een probleem van de Samsung Gear S3, maar van Apple, je gaat bovenstaande issue met eender welke smartwatch hebben die geen Apple iWatch is, de iWatch is de enige die extra permissies heeft om data uit te wisselen met de iPHone.

gertjan

Bericht door gertjan » vr mei 04, 2018 11:19 am

Android smartwatches met iPhone koppelen is idd helaas een zonde van het toestel. de mogelijkheden worden gereduceerd tot die die de meeste goedkope stappentellers die met elke bluetooth telefoon syncen aankunnen.

maxim

Bericht door maxim » ma mei 07, 2018 9:18 am

inderdaad, ik heb het lange tijd zelf overwogen toen ik nog een iPhone gebruikte, maar heb uiteindelijk gelukkig niet gedaan, want ik las net iets teveel negatieve reviews. indien je echt wil kan je het toestel altijd combineren, maar je verliest gewoon net iets teveel functionaliteit om optimaal van je Gear S3 te kunnen genieten. Zolang Apple zijn toestel en applicaties niet zo erg afschermt zal het voor geen enkele android smartwatch mogelijk zijn optimaal te kunnen genieten van de connectie.

fantasy

Bericht door fantasy » wo mei 09, 2018 10:16 am

laat die iPhone voor wat het is, Android is zoveel beter :-D

Plaats reactie