app bevriest bij ontvangen call

Onder het Android Wear OS Forum kan je alle berichten plaatsen ivm Android smartwatches en andere wearables die gebruik maken van het Android OS
Plaats reactie
Cali

app bevriest bij ontvangen call

Bericht door Cali » ma mei 07, 2018 1:58 pm

alle apps die de mogelijkheid hebben om voice calls te doen via mijn smartwatch lijken voor meer dan 10 seconden te bevriezen op een moment dat de smartwatch gekoppeld is met mijn toestel. alles herstarten lijkt niet te helpen en het probleem lijkt er voor elke app zoals messenger of whatsapp te zijn. Het is alsof de app zit te wachten tot de watch de call opneemt, maar doordat dit 10 seconden of meer duurt heeft de andere kant meestal opgenomen nog voor ik de call kan opnemen. nog gebruikers die dit probleem lijken te hebben?

kris

Re: app bevriest bij ontvangen call

Bericht door kris » di mei 08, 2018 9:02 am

Cali, is jouw toestel toevallig een Google Pixel 2XL? Blijkbaar gaat het hier om een ongeconfirmeerde bug in het google OS of op het toestel zelf. Momenteel staat het issue nog altijd open, er is een bugreport voor opgestart dat je eventueel op de issuetracker van google zelf kan terugvinden. Helaas is er tot op heden nog geen oplossing voor uitgebracht, het issue is nochtans voor het eerst geraporteerd in december 2017 dus is al enkele maanden aan de gang.

R-Man

Re: app bevriest bij ontvangen call

Bericht door R-Man » di mei 08, 2018 12:57 pm

hmmm, dit issue is precies al even ongoing, raar dat ze er nog geen oplossing voor gevonden hebben. Misschien in Android P? maar dat zal dan wel nog een 3-tal maand wachten worden.

Plaats reactie