Huawei Mate 9 probleem sinds Oreo update

Huawei Tablets en smartphones op Android, alle berichten, vragen, opmerkingen en reviews omtrent toestellen gemaakt door Huawei kan je hier plaatsen of terugvinden.
Plaats reactie
gertjan

Huawei Mate 9 probleem sinds Oreo update

Bericht door gertjan » wo mei 09, 2018 10:07 am

Sinds mijn Huawei Mate 9 op Oreo draait, na de Oreo upgrade dus, lijkt mijn bluetooth niet meer correct te functioneren. Het is te zeggen, de bluetooth werkt nog perfect samen met mijn carkit, echter wil het automatisch koppelen niet meer lukken, ik moet de connectie steeds manueel tot stand brengen. Daarna doet de carkit het wel perfect.

fantasy

Re: Huawei Mate 9 probleem sinds Oreo update

Bericht door fantasy » wo mei 09, 2018 10:15 am

ikzelf heb voorlopig nog geen issues ondervonden na een Oreo upgrade (op een ander toestel weliswaar) ik ben wel alvast zeer tevreden over de battery life die er echt wel op vooruit lijkt gegaan te zijn sinds de upgrade.

Claude

Re: Huawei Mate 9 probleem sinds Oreo update

Bericht door Claude » wo mei 23, 2018 11:58 am

Ik heb een tijdje problemen gehad met Push berichten die niet altijd onmiddelijk verschenen. bleek toen dat ik een aanpassing moest doen onder dit menu: Settings > Apps & Notification > Notification Management > Batch Management > "3 puntjes" > Badges > Badge Display Mode
het is mij niet volledig duidelijk of dit menu al aanwezig was in de versies voor Android Oreo ook.

Plaats reactie