Huawei P10 troebele fotos

Huawei Tablets en smartphones op Android, alle berichten, vragen, opmerkingen en reviews omtrent toestellen gemaakt door Huawei kan je hier plaatsen of terugvinden.
Plaats reactie
kris

Huawei P10 troebele fotos

Bericht door kris » di mei 08, 2018 8:59 am

ik heb mijn Huawei P10 een paar weken naar behoren kunnen gebruiken, maar plotseling lijken de fotos die ik neem met mijn toestel heel wazig. alsof ik constant in de mist rondloop. ook na een herstart van het toestel blijven de fotos nog steeds héél wazig. ik weet zo niet direct naar wat nog kijken of welke instellingen ik eventueel kan aanpassen om het troebel beeld op mijn Huawei P10 terug goed te krijgen.

tom

Re: Huawei P10 troebele fotos

Bericht door tom » di mei 08, 2018 9:54 am

Heb je de lens al eens proberen schoonmaken? hoe lang heb je dit reeds? het lijkt mijalsof er condens op je lens zit, dan krijg je typisch zo een wazig zicht. het kan na een tijdje misschien terug weg gaan.

R-Man

Bericht door R-Man » di mei 08, 2018 12:56 pm

Kan dit geen issue zijn van de OIS, de "Optical Image Stabilization"? dit is meestal een appart component op de camera/lens dat er voor zorgt da je beelden stabiel zijn zelf al zijn deze genomen terwijl het toestel lichtjes bewogen wordt. Als deze faalt kan dit net het omgekeerde effect hebben en je fotos troebel worden.

bjorg

Bericht door bjorg » di mei 08, 2018 2:39 pm

OIS kan inderdaad wel problemen veroorzaken, net zoals dat je bij het gebruik van een fototoestel met statief OIS ook best uitschakeld. Ik heb wel nooit bekeken of dat voor een smartphone uitgezet kan worden, of dit nu altijd actief is. misschien is het ook afhankelijk van je model android phone.

dafonz

Bericht door dafonz » di mei 08, 2018 3:35 pm

ik heb al troebele beelden gehad als ik in vochtige omgevingen kom, dan lijkt er wat damp onder of in de lens te kruipen, maar dit is meestal dan wel na een kwartiertje terug weg.

gertjan

Bericht door gertjan » wo mei 09, 2018 10:01 am

als het lange tijd duurt en niet weggaat na een herstart vrees ik idd dat het om een hardware probleem zal gaan en je het toestel moet binnen steken. normaalgezien zal je toestel nog wel binnen garantie zijn, tenzij het natuurlijk uitdrukkelijk om vochtschade gaat.

Plaats reactie