Synchroniseren lukt niet meer

Alle vragen omtrent Android op Samsung kunnen onder dit forum geplaatst worden.
O'Hara
Gebruikt android model: Galaxy S II
Android OS versie: 4.1.2

Synchroniseren lukt niet meer

Bericht door O'Hara » za mei 18, 2013 9:59 am

Wat rondkijken op het forum naar een mogelijk antwoord gaf geen resultaat; dan maar een nieuwe topic.
Het verhaal begint eigenlijk bij een herstelling enkele maanden geleden. Er is toen het moederbord vervangen van de Galaxy SII.
Toen het toestel terug kwam wou ik dus de back-ups terug plaatsen en dat al leek me maar gedeeltelijk te lukken.Instellingen,indeling van de schermen, enz, lukte niet. Dat heb ik handmatig terug in orde gebracht. Het terug plaatsen van contacten en agenda lukte toen wel. Maar!!! Ondertussen heb ik ook de nieuwe versie van Kies geïnstalleerd. En nu krijg ik de agenda niet meer gesynchroniseerd. Het systeem blijft hangen op de voorbereiding. Heb zowat alles geprobeerd wat ik dacht dat ik kon doen, namelijk: Kies verwijderd en opnieuw geplaatst. Maar ook dat lijkt niet te helpen. Is er iemand met een gelijkaardig probleem? Of is er een snugger forumlid die een tip heeft omdat in orde te krijgen.
Het is in die zin belangrijk dat ik in de agenda van Android geen punten per 3 weken kan plaatsen, en ik heb er zo nog al wat, en via Outlook kan dat wel. Dus maakte ik voorheen zo een punt aan in Outlook, liet synchroniseren en, klaar.

Plaats reactie