Systeem hapert

Alle vragen omtrent Android op Samsung kunnen onder dit forum geplaatst worden.
annwi24
Gebruikt android model: Samsung Galaxy 3

Systeem hapert

Bericht door annwi24 » wo jul 10, 2013 9:56 am

De laatste weken zit ik met mijn handen in het haar wat mijn gsm betreft, dus ik hoop hier enkele antwoorden te vinden.

Sinds januari heb ik een Samsung Galaxy SIII. Werkte de eerste maanden prima, maar de voorbije periode… Het systeem hapert ontzettend vaak. Apps zoals Twitter en Instagram die plots uitvallen, net als internet waar ik ineens word uitgegooid. Apps zoals ‘favoriete contacten’ (staat op mijn ‘homepage’) zijn plots leeg en het systeem blijft vaak hangen. En het meest irritante: ik krijg sms'en en e-mails pas uren later aan (tenzij ik het doorkrijg, ik m'n gsm uit en weer aan zet, en het zich herpakt). Idem dito met sms'en die ik wil versturen. Soms werkt het zonder problemen, andere dagen…

En nu vraag ik mij af: ligt dat aan Android, of aan de Galaxy SIII? En wat kan ik eraan doen? Ik sta op het punt om een andere gsm te gaan kopen, maar een iPhone ligt nu een tikje boven mijn budget (ahum - understatement), en zo goed als alle andere toestellen hebben eveneens Android. Niet dat ik van de ene miserie in de andere sukkel…

Alvast bedankt voor de reacties!

Plaats reactie